Hotelconcept Tabanaa kiest voor Digitale Woonassistent

Hotelconcept Tabanaa
Hotelconcept Tabanaa kiest voor Digitale Woonassistent

Tabanna lanceert een innovatief concept in functie van “zorgtoerisme” voor hotelketens in binnen- en buitenland. Digitale Woonassistent (DWA) zal instaan voor het coördineren van alle vragen rond diensten en zorg rondom een bezoeker.

Met het hotelconcept Tabannaa zet men in op 3 behoeften in de markt :

1)    Personen die een (tijdelijke) dagelijkse zorg nodig hebben, willen ook plezier maken en/of op uitstap kunnen gaan.

2)    Mantelzorgers hebben nood aan ontspanning

3)    Hotelketens willen hun bezettingsgraden het hele jaar door optimaliseren

Hildegarde Poortmans ( Directeur Tabanaa ): “ Via de top-hospitality in de hotels hebben we heel wat in huis om een zorgvrager en/of mantelzorger een bijzonder fijne tijd te bezorgen. We starten het Tabanaa-project in Genk bij M-Hotels, een onderdeel van de groep Different Hotels. Nadien willen we het concept ook ter beschikking stellen voor andere hotelketens en vakantieparken. Om de ‘service & zorg’ goed en hedendaags te organiseren doen we beroep op de diensten van Digitale Woonassistent die in dit geval de functie zal vervullen van hotel-carebutler. Zij begeleiden de bezoeker van A tot Z. Het start met een intake gesprek en het organiseren van alle noodzakelijke zorgen en diensten op locatie. Tijdens het verblijf blijven ze bereikbaar om eventuele vragen te beantwoorden i.v.m. de zorgomkadering. Na het verblijf zullen ze het verblijf objectief evalueren samen met de bezoeker. Op deze manier doet iedereen waar hij of zij goed in is : het hotel houdt zich bezig met hospitality en de carebutler met de zorg. Een ideale combinatie. “

Marc Driesen ( Commercieel Directeur DWA ): “Met DWA zijn we blij dat we keer op keer per project maatwerk kunnen leveren. In vele projecten is de basis van onze dienstverlening voor 80% dezelfde via ons gespecialiseerd contactcenter. Met de laatste 20% zoemen we maximaal in op de projectvraag. Via onze applicatie (app) bieden we iedere klant een maximale kans om hun Customer Service te optimaliseren, in dit geval de hotelbezoeker. Een applicatie biedt alles wat de hedendaagse eindklant wil : snelheid, eenvoud & transparantie. Het Tabanaa project heeft enorm veel potentieel. Door zorgvrager, mantelzorger en het hotelwezen in één slag te helpen kan het project niet anders dan succesvol worden. Het samenwerken met gans de eerstelijnszorg op locatie zal keer op keer zorgen voor de perfecte integratie.”

Wil je graag meer info ?

Mail naar Hildegarde.poortmans@tabanaa.com of surf naar www.tabanaa.com

Start typing and press Enter to search