Dat vastgoed zal digitaliseren bewijst Digitale Woonassistent (DWA) met zijn APP. Residenties zullen niet langer een website hebben met prachtige beloftes. Alle prospecten, kopers, bewoners en de familie van de bewoners zullen een APP aangeboden krijgen op maat van hun residentie!

We leven in een NU maatschappij ! Wanneer een klant een vraag heeft wil hij deze vraag dadelijk kunnen stellen en verder geholpen worden. Een klant kijkt niet meer naar openingsuren… Hij stelt zijn vraag en wil de status van deze vraag op ieder moment van de dag via zijn smartphone of tablet op kunnen volgen. ( Customer Service ).

Een eigenaar of huurder wil zijn vragen rond wonen, diensten, zorg of eventuele schade ( verzekeringen ) via 1 centraal kanaal kunnen stellen en zo verder geholpen worden. Het moet eenvoudig,snel en transparant zijn.

Jonge koppels, alleenstaande ouders(s) en senioren vormen de populatie van het huidige nieuwbouwlandschap. Ze hebben slecht 1 doel en dat is “genieten van het leven”. Zich zorgen maken over een herstelling, een verzekeringsdossier of zijn/haar oude dag hoort hier niet bij.

Digitale Woonassistent biedt alle vastgoedontwikkelaars en syndici de mogelijkheid om deze oplossing te integreren in hun residenties. Ze krijgen een app met het logo van de residentie of site + in de juiste look& feel. Per residentie worden alle back-office flows geïntegreerd zodat er een vlotte communicatie ontstaat.

Via het gespecialiseerd contactcenter van DWA wordt ieder ticket geregistreerd , gekanaliseerd en opgevolgd.

Meer info ?

Mail naar info@digitalewoonassistent.be of bel naar 014 49 59 20