Time for Quality (T4Q) staat in voor het beheer en de organisatie van dienstverlening in (erkende) assistentiewoningen. T4Q, de grootste speler op de markt van de stand alone assistentiewoningen, heeft gekozen voor een duurzame samenwerking met DWA.
Martin Baert, bestuurder van T4Q: “Door onze bijzondere sterke groei waren we op zoek naar een softwarepakket dat de volledige lading dekt. Een software waarbij ik als bestuurder steeds zicht heb op de laatste stand van zaken in de residenties en waarmee onze sales kunnen opgevolgd worden. Daarnaast zou de weerhouden software ook een verlichting moeten betekenen in het administratieve kluwen voor onze woonassistenten zodat zij zich ten volle kunnen focussen op hun operationele taak en deze op een efficiënte wijze kunnen uitvoeren. Dit pakket hebben we gevonden bij DWA.”
Marc Driesen, zaakvoerder van DWA: “ De software van DWA werd specifiek ontworpen om een groep van assistentiewoningen in zijn totaliteit operationeel te beheren. Onder “beheer” verstaan we het beheer van het gebouw, het beheer van de dienstverlening en de zorgverlening alsook het beheer van leads en prospecten. Via “ticketing” kan men bovendien zowel multidisciplinair als extramuraal gaan communiceren en dus transparant gaan samenwerken met mantelzorgers en professionals.
Anke Goffin, woonassistent bij T4Q: “De DWA-software is een heel overzichtelijk en gebruiksvriendelijk pakket. Het alles in één pakket kunnen registreren en het automatisch genereren of herinneren aan taken spaart me heel wat tijd uit. Deze tijd kan ik nu spenderen aan onze residenten. Dankzij het “ticketing-systeem” kunnen collega’s, mantelzorgers of andere externen rechtstreeks betrokken worden bij een bepaald aspect van een dossier of taak waardoor het eindeloos mailen naar elkaar tot de verleden tijd behoort.”