Assistentiewoningen

dwa assistentiewoningenMeer dan 1000 assistentiewoningen worden momenteel beheerd via de software van Digitale Woonassistent.

Wanneer er een vraag of probleem wordt gemeld rond wonen, diensten en zorg door een eigenaar of bewoner kan deze eenvoudig geregistreerd worden in de CRM software. Nadient helpt de software de woonassistent via automatische flows om het dossier te kanaliseren en op te volgen.

Collega’s woonassistenten kunnen van elkaar transparant opvolgen wat de status is per dossier. Ook het overkoepelende management kan via dashboards opvolgen hoe de operationel werking verloopt. Het is zeer eenvoudig om data export te doen om zo per kwartaal of semester kennis bij te schaven en zo nodig bij te sturen.

Daar het contactcenter van DWA in dezelfde software werkt dan de lokale woonassistent ontstaat er continuïteit. Wanneer er een bewoner belt wanneer de woonassistent naar huis is kunnen we verder werken in het bestaande dossier.

Doordat je via het ingebouwde ticketsysteem ook techniekers, syndici en familie per vraag kan betrekken merken we dat de tevredenheid bij de bewoners en eigenaars aanzienlijk is toegenomen. Uiteindelijk draait alles rond personalisatie,snelheid, communicatie en transparantie. Dit is waar DWA het verschil in maakt.

Via de WHITE LABEL APP van Digitale Woonassistent kan er per residentie een APP op maat in de APP STORE en PLAY STORE gezet worden.

Zo kunnen alle prospects, eigenaars, bewoners en familie van de bewoners alles real time mee opvolgen en indien gewenst in naam van hun ouders een ticket aanmaken vanuit hun eigen smartphone of tablet.

Stel zelf je takenpakket samen uit
onderstaande keuzes!

Zo betaal je enkel wat je nodig hebt en kan je je eigen sterke punten verder uitbouwen.

  • Contactcenter

    Het gespecialiseerd contactcenter van DWA wordt bemand door medewerkers met de volgende profielen: medisch secretariaat, verpleegkundigen, maatschappelijk assistent, ergotherapeut, IT support, marketing en bouwkunde.

    Door deze brede waaier aan expertises kunnen we een woonassistent goed ondersteunen.

  • DWA App

    De White label DWA app werd ontwikkeld om prospecten, eigenaars, bewoners en familie van bewoners real-time te informeren. Bij het stellen van een vraag kan je op ieder moment van de dag de status van deze vraag opvolgen en digitaal bevragen.

    Hierdoor stijgt de betrokkenheid en tevredenheid van de eigenaars en bewoners maximaal.

    google-play-badge2

  • DWA Software

    De DWA Software werd specifiek ontwikkeld om projecten van assistentiewoningen mee te exploiteren. Registratie, kanalisatie en opvolging rond wonen, diensten en zorg kan hierdoor op een efficiënte en transparante manier verlopen.

    Via data analyse (rapporten) kan een beheersinstantie zijn operationele werking monitoren en optimaliseren.

zorginnovatieprijs_kempen_banner

DIGITALE WOONASSISTENT WINT EERSTE ZORGINNOVATIEPRIJS KEMPEN

Het Health & Care Network Kempen heeft vanavond voor de eerste keer de Zorginnovatie Kempen uitgereikt. Uit vier genomineerden koos de...

residentie_de_schans

Residentie De Schans te Mol kiest voor DWA

Residentie De Schans is een kleinschalig nieuwbouwproject van 32 erkende assistentiewoningen gelegen op een top- locatie in Mol centrum. Om hun...

dwa_woonassistent

Een woonassistent voor 1,5€/dag

Tijdens de vakantieperiode heeft Digitale Woonassistent (DWA) het steeds drukker. Iedere lokale woonassistent van een assistentiewoningcomplex heeft ook recht op vakantie...

CONTACTEER ONS

Digitale woonassistent staat altijd klaar voor U!


Parklaan 46 bus 101
2300 Turnhout
België

E: info@digitalewoonassistent.be
P: +32 14 49 59 20

Naam*

Email*

Onderwerp

Je bericht

Ja, ik ga akkoord met de Privacyverklaring van Digitale Woonassistent.

Ja ik wens mij in te schrijven voor de nieuwsbrief van Digitale Woonassistent.